sobota 15. decembra 2012

Všetko, čo ste chceli nájsť na webe, ale nemali ste čas

Vraví sa, že všetko je na webe a ono je to tak trochu aj pravda. Dnes už vieme, že učiť a pritom nevyužiť to, čo nám pavučina siete ponúka je z pohľadu našich žiakov tak trochu "fail". Času je však málo a nie každý má čas tráviť za počítačom hodiny hľadaním. Túto skutočnosť som mal na mysli a preto som sa rozhodol vám trochu pomôcť. Pokúsil som sa vytvoriť prehľadnú a obsahovo až vyčerpávajúcu križovatku zdrojov využiteľných pre učiteľov a fanúšikov Geografie. Keďže rád skúšam nové možnosti, neodolal som a pustil sa do tvorby nástenky na Pintereste.

Nech sa vám teda páči, príjemne chvíle s geografickými vychytávkami na webe vám prajem. A nezabudnite, zoznam zdrojom sa pravidelne aktualizuje, preto neváhajte a ešte dnes sa staňte mojím "followerom" v službe Pinterest! :)

Pinterest GEOŠKA spustíte klikom sem.


1 komentár: